Tuesday, June 15, 2010

raya macam lambat lagi. hehe :))

aku dengan famili aku sekarang kat rumah atok Amon. ( ha. unik kan nama atok aku. bangga wey. sebab selalu kalau aku sebut ja nama atok aku. semua orang alert. siap ada yang ingat lagi nama atok. hehe. )




act. petang tadi, aku dengan ibu aku pi beli kain kain nak buat baju kurung raya.
semangat kan.
puasa pon dak lagi. hahahaha.
uih. bukan idea aku ney.
ibu aku yang ajak.
aku ikot ja.
hehehehe XD
yang pelik tu.
nak beli kain baju kurung.
aku dengan ibu ja.
tapi yang mengikut penuh satu kereta.
ayah oke la. sebab ayah yang nak bawak kereta. hee.
tapi yang takbleh blah.
adik adik aku pon gegeh jugak mau ikot.
kalau pi tolong bagi idea time aku beli kain baju kurung takpa kot.
ney, depa kat kedai main aci ligan.
siap main tarik tarik tudung lagi.
fuh. menguji tahap kesabaran aku sungguh.
hahahaha.
maka. ini la gambar gambar yang di-snap time otw ke kedai.






peace saja. haha XD




ibu dan hati yang sedang berbunga bunga. hee :))




pemandu berhemah, keluarga selamat. yeay!





hanip, caah.





perubahan emosi mendadak. hahahaha.



sampai ja kedai beli kain.
belek itu belek ini.
ibu suka kain ney suka kain tu.
agaknya kalau boleh. nak amek semua tu. hehehehe.
ramai la makcik makcik lain yang kelihatan begitu excited jugak membelek kain kain kat situ dari tingkat bawah sampai tingkat atas.
kain baju kurung.
kain langsir.
kain cadar.
kain alas meja.
eh. esok raya ka?
hahahaha.
rilek rilek.
kool makcik.
puasa pon belom.
takpa.
aku paham.
bukan semua orang suka buat last minute preparation macam aku.
hahahaha.
jadi, beli lah.
beli.
yang paling penting....
lepas tu. dinner! ( hah. aku tunggu yang ney ja sebenarnya. beguna kan otak aku. hahahaha. )
dan ini pulak.
gambar gambar yang di-snap time kat kedai kain. ohoh XD










-the end-





No comments:

Post a Comment