Wednesday, June 30, 2010

sangat sedeh.
semua budak-budak perlis dah msuk u.
mula mula, jeeha yang betolak ke uitm shah alam.
lepas tu, shu dan yah pulak msuk uitm arau.
and now, ayunn yang dah pi kl.



sedeh. sedeh. sedeh. sedeh.
semalam dah la jepun dengan portugal kalah. ( yang ney out of topic sikit. sori ya. hahahaha XD )
lepas tu.
sekarang, tinggal aku ja kat perlis.
nak keluar kangaq pon, dah takdak sapa dah nak teman.
huwaaaa :'(
aku ja yang dok kalut-kalut packing barang dan tak siap-siap lagi sampai sekarang.
sebab aku packing lambat dan sikit-sikit.
takpa. tak lama dah.
nanti, aku juga follow hampa masuk u noh.



kat sini, aku nak ucap thenkiu.
kepada ayunn, shu, yah dan jeeha.
sebab
selalu belek baju-baju sale yang betimbun-timbun sama-sama dengan penuh rasa excited dekat the store kangaq. walaupin kadang-kadang ak tak beli pon, sebab pokai. hehe.
selalu makan sama-sama tom yam yang pedas sampai aku imagine macam tengah kunyah cili api dekat medan makan depan avon. hahahaha.
selalu beli segala barang-barang sama-sama tiap-tiap kali cuti sekolah dulu, dan sekarang beli barang masuk u sama-sama jugak.
selalu beli ayaq mosha sama-sama tiap-tiap kali nak balik rumah.
thenkiu :))



terima kasih banyak-banyak sebab selalu keluar sama-sama kat kangaq.
dan nanti.
harap kita jalani rutin ney lagi.
bila-bila kita keluar kangaq.
take care semua.
and a very best of luck!
gonna miss u guys.
sangat-sangat :)

No comments:

Post a Comment