Wednesday, June 2, 2010

berjalan menyihatkan badan kan :)

last weekend, aku pi menyibukkan diri kat rumah anis.
best gila!
khamis, jumaat, sabtu.
mula mula naek tren.
jimat, selamat, dan lambat. hehe.
ouh, sayang la nak guna lesen keta. hahahaha XD
time naek tren haritu.
mesin ktm rosak, so, aku kena beli tiket kat atas tren.
pastu, time naek tren, econd rosak dah la ramai gila naek tren haritu.
pastu pastu, ada pulak satu group ney buat bising kat atas tren macam naek keta seniri.



esok esok tu, aku dengan anis pi cs.
mula mula ingat nak tengok wayang.
tapi, cita suma lambat gila nak stat. ( oke. cancel! )
haha.
so, kami pon terpaksa pi karaoke.
hahahaha XD
lepas dengan jayanya practice vokal,
aku and anis and umi anis and abah anis and adik perampuan anis, pi ber-boling.
penat. rasa macam lari pecut.
( sangat hiperbola! )
oke. tukaq tukaq.
penat. rasa macam selalu rasa time jogging petang petang tu.
( ouh. yang ney lagi statement hiperbola. bila masa pulak aku selalu jogging? hahahaha. )



the next dat tu, aku and anis and her famili pi padang besar.
beli itu beli ini.
otw balik dari padang besar tu, kebetulan ada jom heboh kat kangar.
ingat nak singgah la.
mai mai. nah.
traffic congested gila.
kalau tunggu sepuluh jam sepuluh minit pon belom tentu sampai.
padahal, kalau hari hari biasa, sepuluh minit tu aku boleh round round kangar sepuluh kali kot.
( sekarang, boleh bayang tak betapa sesaknya jalan haritu? hahahaha. )
jadi, tak jadi la nak singgah jom heboh.
farewell to jomheboh.
perhaps next time.



anis dengan famili dia pon singgah hantar aku kat rumah.
makan makan laksa.
lepas tu, huwaaaa :'(
have to say bye bye anis.
takpa. nanti, anis pulak nak mai rumah aku.
yeay!
apa apa pon, most special thanx to anis and her famili :)

No comments:

Post a Comment